Ga naar inhoud

Het niet kunnen openen van een EML bestand met Winddows Live.


Gast g.h.l.gerrits

Aanbevolen berichten

Gast g.h.l.gerrits

post-29262-1417704803,4632_thumb.jpgGoede avond.

Als ik een eml bestand per Email binnen gekregen wil openen,lukt dat niet.

Ik ben inmiddels wel zover dat ik via standaard programmas achter eml windows live heb staan,maar het werkt niet. als ik met Openen met werk,kom ik Windows Live niet tegen,en kan ik die daar dus niet aan koppelen.

Ik heb wel een paar scherm afdrukken toegevoegd,misschien dat U daar iets fout in ziet.

B.v.dank g.h.l.gerrits.

Nieuwe Scherm afdruk,wel te lezen?

post-29262-1417704779,8184_thumb.jpg

post-29262-1417704779,8512_thumb.jpg

post-29262-1417704779,8806_thumb.jpg

aangepast door g.h.l.gerrits
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Je afbeeldingen zijn helaas niet leesbaar.

Een afbeelding maak je best met het knipprogramma. (klik erop)

Een e-mail kan je toch openen vanuit Windows live mail zelf of gaat het over een bijlage bij de e-mail?

Het is inderdaad een Bijlage bij `n Mail.

Ik kan de bijlage met Paint gemaakt niet als bijlage bijvoegen.

Ik heb dus Via Standaard programma`s,wel windows live achter het eml bestand kunnen plaatsen,maar het werkt niet. Als ik Openen met doe,kan ik daar Windows live niet aankoppelen,kan het niet vinden wat daar geaccepteerd word. groet g.h.l.gerrits.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een bestand is dat gemaakt werd met paint gaat het over een afbeelding.

Een afbeelding in paint kan je opslaan als png, jpeg, bmp, gif.. .

Dat je die extensie veranderd in eml is fout, dat moet terug aangepast naar één van bovenstaande formaten.

Je wil dus een afbeelding( foto) als bijlage versturen in een e-mail, met het programma Windows live mail?

Maak een nieuw e-mail bericht aan.

Klik dan op de paperclip ( bestand toevoegen).

Je krijgt dan een verkenner venster waar je de afbeelding kan selecteren, klik dan nog op openen.

Je afbeelding staat nu als bijlage in je e-mail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het feit dat je e-mails ontvangt met een .eml-bijlage is eigenlijk een foutje van de afzender : in plaats van enkel de bijlage naar jou te sturen (bvb; filmpje : .wmv of foto : .jpg) stuurt hij jou de complete mail (die hij van iemand anders ontving) naar jou als bijlage door...deze complete mail krijgt dan automatisch de bestandsextensie .eml.

Op de afbeeldingen hieronder kan je de standaard koppelingen bekijken :

post-20447-1417704780,8948_thumb.jpg

post-20447-1417704780,8659_thumb.jpg

Ondanks het feit dat je Windows Live Mail op je systeem hebt staan blijft de vraag of je dit programma ook daadwerkelijk gebruikt ?...maw : is er een account ingesteld in Windows Live Mail of bekijk jij je mails op een andere manier, bijvoorbeeld online via gmail of hotmail ?...:hmmmm:

Open de e-mail met de .eml-bijlage en klik met rechts op de bijlage...kies nu voor opslaan, het makkelijkste is dat je kiest om de bijlage op je bureaublad op te slaan.

Wanneer je nu de opgeslagen bijlage op je bureaublad wil openen, wordt deze geopend met Windows Live Mail (indien een account ingesteld) en is deze nu wel te bekijken ?...

Veiligheidshalve doe je een virusscan van het .eml-bestand alvorens het te openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Als het een bestand is dat gemaakt werd met paint gaat het over een afbeelding.

Een afbeelding in paint kan je opslaan als png, jpeg, bmp, gif.. .

Dat je die extensie veranderd in eml is fout, dat moet terug aangepast naar één van bovenstaande formaten.

Je wil dus een afbeelding( foto) als bijlage versturen in een e-mail, met het programma Windows live mail?

Maak een nieuw e-mail bericht aan.

Klik dan op de paperclip ( bestand toevoegen).

Je krijgt dan een verkenner venster waar je de afbeelding kan selecteren, klik dan nog op openen.

Je afbeelding staat nu als bijlage in je e-mail.

Dank voor U antwoord

Het probleem is iets anders.Ik krijg met een E.mail een bijlage in een EML bestand,dat met Windows 7 in Windows live geopend moet worden? (Bij XP met Outlook express.)Daar gaat het fout,omdat ik ook bij Openen met: Niet aan Windows Live mail kan koppelen?Bij Standaard Programmas heb wel Windows Live achter het eml bestand staan.Maar bij Programma kiezen kan ik Windows Live,niet vinden en gekoppeld krijgen aan een EML bestand.

groet g.h.l.gerrits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Het probleem is iets anders, maar je hebt dan ook bovenstaande doorgegeven waardoor ik dacht dat je zelf een paint had gemaakt en wou versturen. :D

Goede avond.

Ik ben zover dat ik windows live mail achter het eml bestand heb staan.(Scherm afdruk met Paint in JPG gemaakt kan ik hier niet toevoegen)

Maar bij het bestand openen staat ook Windows live mail,maar bij Eigenschappen kan ik niet : Dit type bestand altijd openen met aanvinken?(Kan dit niet selecteren)

B.v.weer dank. g.h.l.gerrits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Goede avond.

Ik ben zover dat ik Windows live mail achter het eml bestand heb staan. Help 2.

Maar bij het bestand openen staat ook Windows live mail,maar bij Eigenschappen kan ik niet : Dit type bestand altijd openen neit aanvinken?(Kan dit niet selecteren) Help 1

B.v.weer dank. g.h.l.gerrits

Aanvulling bijlage.

post-29262-1417704788,4759_thumb.jpg

post-29262-1417704788,4946_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.