Ga naar inhoud

Kan niet meer aanmelden met hotmail-account


Ils17

Aanbevolen berichten

Beste,

vanmiddag heb ik Silverlight gedownload om gemakkelijker foto's te posten via Hotmail. Na het downloaden moest ik de browser sluiten. Ik heb vervolgens internet gesloten en terug geopend. Sindsdien kan ik niet meer op mijn Hotmail-account. Ik krijg, na het inloggen, steeds de melding: HTTP Error 503: the service is unavailable.

Ik heb ondertussen de PC reeds volledig afgesloten, terug opgestart, geprobeerd op 2 ander PC's, maar ik krijg steeds de boodschap: the service is unavailable.

Mijn kinderen kunnen op hun hotmail-accounts wel inloggen.

Wat is het probleem en hoe kan dit opgelost worden?

Dank bij voorbaat voor jullie reacties!

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

vanmiddag heb ik Silverlight gedownload om gemakkelijker foto's te posten via Hotmail.

geprobeerd op 2 ander PC's, maar ik krijg steeds de boodschap: the service is unavailable.

Mijn kinderen kunnen op hun hotmail-accounts wel inloggen.

Klopt het dat je het probleem op meerdere computers hebt?

Dan ligt het probleem toch niet bij Silverlight.

Geraak je nog op het scherm waar je moet inloggen?

Loopt het fout bij het inloggen zelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen blijkt het probleem opgelost te zijn. Ik vermoed dat het probleem bij Hotmail zelf lag, vermits ik op verschillende PC's met mijn persoonlijke hotmail-account niet kon aanloggen en andere mensen konden op diezelfde PC's met hun persoonlijke hotmail-accounts wel aanloggen.

Deze morgen heb ik mezelf weer aangelogd, en ik kan al m'n berichten terug lezen.

Dank voor jullie reacties !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.