Ga naar inhoud

Nieuwe (samengestelde) desktop kopen


Gast

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ik heb de pc besteld zoals in de post van superjona en zojuist ontvangen. Bij het openen van de grote doos zaten er ook nog allemaal losse doosjes in van de producten, ik vraag me af of dit normaal is als je het met assemblage besteld.

Het rare was dat sommige daarvan leeg zijn, zoals de G.Skill Ripjaws en de ventilatoren, terwijl de processor en de videokaart nog wel in de doos zitten. De doos van de Cooler Master is nog wel gesloten en ik was niet van plan om die te openen zonder zekerheid over wat er precies aan de hand is, dus ik kan niet controleren of hij nou wel of niet in elkaar is gezet. Heb inmiddels ook al een mailtje gestuurd naar azerty, hopelijk krijg ik daar snel antwoord op, maar volgens mij klopt er iets niet, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps je hebt gelijk, ik heb niet goed gekeken. Enige wat ik eigenlijk mis, maar ik weet niet of dat erbij hoort, zijn snoeren om hem aan te sluiten. Heb dat nog wel van mijn oude pc, maar het is de bedoeling dat die naar iemand anders gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.