Ga naar inhoud

Onmogelijk nog op google te komen.


middelkerke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Krijg je anders nog foutmeldingen of heb je een slecht werkende internetverbinding?

Is er software die nog hapert of zo?

Welke virussoftware en firewall gebruik je?

Voer ook onderstaande uit:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg geen foutmeldingen en de internet verbinding lijkt in orde ( telenet-kabel ). Ingeschakeld staat de Windows-firewall en als virussoftware wordt het AVG programma gebruikt. Ik heb er ook lange tijd Spy-Docter bij gehad. Onlangs mee gestopt, omdat het flinke vertagingen gaf. De download hiervan is verwijderd. Ik merk ook niet dat er sofware verder hapert, buiten de genoemde problemen dan natuurlijk. Was er nog iets te zien op de Speccy-analyse? Ik merk ook dat alle sites, die in een zekere mate gerelateerd zijn met Google, ook niet te openen zijn.( meestal tweede pagina's )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw bericht. Mag ik uit uw laatste bericht concluderen, dat er eigenlijk in het systeem geen fouten, gebreken of beschadigingen te vinden zijn. Alsook geen virus..? Heeft u het al meer aan de hand gehad, dat iemand onmogelijk nog, alles wat met Google te maken heeft, niet geopend krijgt..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zal wel een fout zitten, maar hoe krijg je het opgelost?

Er is al veel geprobeerd.

Je hebt het probleem met verschillende browsers geef je door.

Maar je hebt het probleem 1 week voor je eerste bericht gekregen.

Daarom de tip om een herstelpunt terug te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.