Ga naar inhoud

Steeds problemen met database, is deze besmet met virus?


pescevino

Aanbevolen berichten

Beste,

Als dagelijks gebruiker van Access probeer ik via deze een oplossing te vinden voor de vele problemen die zich voordoen telkens ik met dit programma moet werken.

Als nieuweling op dit forum zoek ik nu contact te leggen met mensen die me uit de nood kunnen helpen.

Moderator, laat maar weten indien dit niet de juiste plaats is om dit soort vragen te stellen?

Voor al wie zich geroepen voelt om mij te helpen, reageer via deze oproep en ik post onmiddellijk mijn eerste vraag.

Pescevino

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me af of het niet beter is om gewoon via hulp op afstand aan een access expert eens te tonen wat het probleem is?

Zodanig ik het probleem beter kan omschrijven.

Pescevino

---------- Post toegevoegd om 15:57 ---------- Vorige post was om 15:53 ----------

Het begint al bij het openen van de database.

Krijg telkens een melding ivm de beveiliging. Heb de verschillende levels al uitgeprobeerd, niets helpt.

Als ik dan op openen klik, krijg ik gewoon een blanco scherm zonder inhoud.

Pescevino

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op bestand en dan Optie

Klik op vertrouwenscentrum

Klik op Instelling voor het vertrouwen voor het Vertrouwenscentrum

Zorgt dat het daar in linkervak de bovenste is aangevinkt.

Als je dan nog een probleem heb wil ik best met teamviewer uw computer overnemen.

Per privé bericht dan ID + paswoord geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.