Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb op mijn windows 7 pc (ultimate)

3 schermen aangesloten, het middenste is het hoofdscherm

is er een mogelijkheid om mijn startbalk op alle bureaubladen te laten zien? en euventueel ook de bureaublad icoontjes?

maar ik wil wel nog op elk scher iets anders kunnen doen, dat het geen duplicaat is

maar soms doe ik het hoofscherm fulscreen iets en dan is dat vervelend om de startbalk terug te nemen

is dat mogelijk? en zo ja hoe ?

Mvg Aaron1232

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag aaron1232,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag aaron1232,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Eigenlijk maar half, ik ben op zoek dat mijn startbalk en startbolletje op alle schermen maar momenteel is het 1 lange balk :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.