Ga naar inhoud

Back Up


apmeij

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk bedoel je de foutmelding 0X80070005.

Probeer je anti virus (of andere beveiliginssoftware) even uit te schakelen en zie dan of het wel werkt. Dan is de antivirus (of andere beveiligingssoftware) de 'dader'. Meldt u even of het dan wel werkt en nadien proberen we je verder te helpen.

Bron: Cannot backup files get error code: Access is denied.(0x80070005)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dank u voor uw reactie, hellas is dit niet de oorzaak ! Heb alle beveiliging uit gedaan , maar krijg nog steeds de zelfde melding na het maken van een backup na ongeveer één derde van het totale bestand wat ik op backup wil hebben (van alleen de C-schijf)

---------- Post toegevoegd om 15:09 ---------- Vorige post was om 15:07 ----------

Ik dank u voor uw reactie, hellas is dit niet de oorzaak ! Heb alle beveiliging uit gedaan , maar krijg nog steeds de zelfde melding na het maken van een backup na ongeveer één derde van het totale bestand wat ik op backup wil hebben (van alleen de C-schijf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de user account control uitgeschakeld zoals in bericht 6 staat? Probeer daarna een backup te maken.

Uw foutmelding heeft te maken met een programma dat op de achtergrond draait.

U kan ook proberen om een herstelpunt terug te zetten, maar u zegt dat u dit backup probleem al maanden hebt, en dan zal een herstelpunt terugplaatsen niet veel zin hebben. Tenzij je nog herstelpunten hebt van vorige maand. Controleer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

U hebt mij een link gegeven voor windows 7 en ik heb windows vista. Daar is het configuratiescherm niet het zelfde van , denk ik , want ik kan het UAC niet vinden

Probeer het zo eens:

  1. Ga naar het startmenu, en klik op Configuratiescherm.

  2. Ga naar gebruikersaccounts
  3. Klik vervolgens op Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen.
  4. Haal het vinkje weg en klik op OK.

Je krijgt nu geen meldingen meer van UAC

Herstart de PC en test opnieuw de backupfunctie.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.