Ga naar inhoud

drivers installeren


jurgen2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

goeie vrg. Wat ik weet is dat toen er nog win2000 opzat, er een geluidskaart opzat voor een 5.1 systeem van creative, de in en uotputs achteraan zijn nog altijd aanwezig op de compu, maar werken nu niet.

De eigenlijke geluidskaart van de compu zelf weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de info die op de Asus site aanwezig is zou de onboard geluidskaart een C-Media CMI8738 zijn.

Drivers kan je hier vinden voor de C-Media CMI8738 onboard geluidskaart.

Het klopt dat je een Creative geluidskaart momenteel gebruikt namelijk een Sound Blaster audigy.

Hier zijn er diverse versies van, kijk eens of deze hulppagina van Creative je verder kan helpen met het identificeren van je geluidskaart.

Je ethernet-controller zou van ADMTek zijn met een chip van Linksys LNE 100TX.

Maar naar een driver ben ik nog op zoek :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

c-media, heb ondertussen account gemaakt maar de download link werkt niet blijkbaar. krijg popup melding en als ik eenmaal toesta, krijg ik de melding dat ik alles moet afsluiten omdat als ik een betaling aan het uitvoeren ben???, anders 2X zou betalen. Pff begin zochte te worden.

zwijg! ben binnen.duurt wel lang precies

aangepast door jurgen2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat je onboard geluidskaart wel op Enabled in je BIOS.

Please, plug in C-Media PCI Audio Device device!

Dan word je geluidskaart niet gedetecteerd en zou het kunnen dat ze in de BIOS is uitgeschakeld.

Druk tijdens het starten van de pc herhaaldelijk op de Del toets om in de BIOS te geraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.