Ga naar inhoud

Outlook 2010 exporteert niet alle mails in .PST


Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds gisteren heb ik me een iMac aangeschaft met een Office 2011 pakket erop. Nu wou ik al mijn mails overzetten van Office 2010 (Windows) naar Office 2011 (Mac). Hoe ben ik te werk gegaan?

Bij het exporteren

  1. Bestand --> Exporteren
  2. Naar een bestand exporteren
  3. Opslaan als PST
  4. Persoonlijke mappen geselecteerd (inclusief submappen)
  5. Allow duplicate items to be created
  6. Wachtwoord ingeven
  7. Outlook begint te exporteren

Het PST-bestand is 987MB groot.

Bij het importeren

  1. Bestand --> Importeren
  2. Outlookgegevensbestand (PST)
  3. Outlook 2011 begint te importeren.

Na het importeren kom ik tot de conclusie dat niet alle berichten zijn overgezet. Zo zitten er 53 mails in een bepaalde map. Op de nieuwe computer staan er maar 2 in die map. De map concepten , die ook wel een aantal items bevat, is op de nieuwe computer gewoon leeg.

De aanmaaksdatum van het PST-bestand is van vandaag 5min geleden. Het is dus sowieso het meest recente bestand.

Alvast bedankt.

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag jeroenpeters,

Heb je de mails nog kunnen overzetten?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.