Ga naar inhoud

Steeds meer functies vallen uit. (Ik weet geen raad meer)


Aanbevolen berichten

De versie van Windows die ik heb is normaal behoorlijk duur en diegene die mijn pc destijds heeft gebouwd vertelde mij dat ik voor €20,- Windows Ultimate op mijn pc zou kunnen krijgen. Ik ben daar toen mee akkoord gegaan maar achteraf gezien ben ik waarschijnlijk opgelicht. Die keren dat mijn pc niet meer werkte na een update heb ik blijkbaar de 'build 7600' melding gekregen waardoor mijn beeldscherm zwart werd.

Ik heb inmiddels een legitieme versie (geen Ultimate, maar wel Proffesional 64 bit), dus mocht dit niet meer te verhelpen zijn dan zou ik kunnen proberen om die te installeren.

Hier is mijn speccy log:

http://speccy.piriform.com/results/q6bgQYHxuaJTIiCx6NhZVBX

Bedankt trouwens voor alle hulp tot dusver!

aangepast door Erik Maximillian
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan daar niet vinden dat mijn Windows geactiveerd is, dus waarschijnlijk is die dat niet.

Ik heb mijn pc destijds door een particulier laten bouwen. De onderdelen bij een site besteld en het toen door hem in elkaar laten zetten. Waarschijnlijk heb ik nu dus een illegale versie van Windows.

Ik hoop eigenlijk dat dit de oorzaak van alle problemen is, want dan zou een nieuwe installatie met een legitieme versie van Windows alles op moeten lossen waarschijnlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote name=Erik Maximillian;289479Waarschijnlijk heb ik nu dus een illegale versie van Windows.

Ik hoop eigenlijk dat dit de oorzaak van alle problemen is' date=' want dan zou een nieuwe installatie met een legitieme versie van Windows alles op moeten lossen waarschijnlijk?[/quote]

Die foutmelding en dat zwart scherm verwijzen naar een niet geactiveerde (of illegale) Windows.

In jouw geval is een zuivere herinstallatie de beste oplossing.

Stel wel eerst je persoonlijke bestanden veilig d.m.v. een backup.

Hoe je die legale Windows 7 best installeert, lees je in deze handleiding. (klik erop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te horen dat alles weer naar behoren werkt! :-)

Afhankelijk van de service pack die je installeerde kan het nu misschien wel handig zijn up te graden naar de laatste versie.

Zo blijft je computer in een zekere mate optimaal beschermt.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.