Ga naar inhoud

Is W7 soepeler of completer voor muziek(tag,enz) tov Ubuntu


Aanbevolen berichten

Volgend lesjaar is er Powerpoint(muziek,foto,video).Veel op mijn Ubuntu gelijkt op Word van Microsoft.

Ik denk dat het een soep wordt,Ms leren en enkel Ubuntu thuis hebben.De lessen worden zwaarder dus en trainen, krak hetzelfde als in de les maakt me een beetje bang.Wie weet wat raad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je machine krachtig genoeg is kwa hardware (en dan vooral processor en ram) zou je kunnen overwegen om een virtuele machine te maken met windows en al wat je nodig hebt voor school.

Om virtuele machines aan te maken en te beheren kan je Virtual Box gebruiken.

Om Windows te installeren op de virtuele machine heb je dus wel een windows installatiedisk en een geldige keycode nodig. Ook voor de software die je wil installeren in windows heb je installatiedisks en geldige keycodes nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle muziekprograms die een beetje lijken op Microsoft ondanks aangepast aan Ubuntu en Nautilus hebbende draaien gebrekkig.Ik heb eens wat willen downloaden in de bib van Itunes.Plots ging alles vanzelf,stick,slepen,kopiëren,snel en vlug.Behalve Itunes,die kunt ge niet op BIB-pc installeren(netwerk).

Ieder verdedigd zijn produkt of zou ik zeggen,met dit kan ik werken en met dat niet.

Slepen mis ik.

aangepast door carambole
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.