Ga naar inhoud

scanner niet te vinden


kersensap

Aanbevolen berichten

geacht forum

Heb een printer met scanner merk en type Samsung SCX-4100. De printer doet het nu (ook via u tip enekele weken geleden) maar de scanner SmarThru 4 krijg ik niet goed. Ik heb dit programma hiervan al een keer verwijderd en opnieuw via samsung support geinstalleerd zowel de driver als de software daarvoor. Maar ik krijg alleen een icoontje van deze te zien op mijn bureaublad, maar het prgramma werkt niet. Hij laat wel op enige moment zien

een kreet "no device" Wat raadt u mij aan te doen ? Ik heb Windows 7.

graag uw reactie.

gr. Kersensap

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad zo uitgevoerd. Uitkomst de printer doet het prima. Maar de scanner laat het afweten. Heb zojuist nogmaals van de scanner zowel de driver alsook de software op die wijze geinstalleerd. Geen succes. Ik heb alleen na installatie het icoontje van Marthru4 op bureaublad gekregen. Daarin staan bij openklikken wel ook de simbolen maar geen woorden

1e vakje application 2e E mail ; 3e Folder ; 4e OCR enz. Die kwamen wel tevoorschijn op mijn vorige desktop met hetzelfde apparaat (printer/scanner) En dat hoort ook volgens de gebr.aanwijzing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan krijg ik alleen de in mijn laatste mail vermelde beeldjes te zien en onder die beeldjes de tekst onder alle vier "SCX-4100"

ik dubbelklik op 1e icoon daar hoort ondere staan application, dan verschijnt wel een plaatje met de scanapp. en de mogelijkheid van 1 prescan daarnaast 2 scan 3 application. Op een gegeven moment gaat hij na opdracht wel scannen maar je kunt het niet afmaken en bijv . iets scannen naar bijv., mijn documenten, bij selecteren duikt hij dan een "paintprogramma" in. Het lukt dus bijna maar ..........Ik hoor graag weer van je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.