Ga naar inhoud

kan geen gedownload trialprogramma installeren


dobber

Aanbevolen berichten

Kan geen trialversie (Corel VideoStudio Pro X5) installeren op mijn Windows 7 Ultimate 64 bit. Heb deze trial gedownload op de officiele website Corel.

Tijdens het installeren zie ik kleine installatie schermpjes die de software denkelijk uitpakken. Zodra dit proces voorbij is, moet normaal een groot zwart scherm tevoorschijn komen, waar ik de licentiesleutel of trial moet ingeven. Dit scherm met uitgespaarde witte letters verschijnt echter niet en er gebeurt niets meer. Zelfs zie ik dat mijn processor terug op nul % komt te staan. In taakbeheer staat dan zelfs geen actief programma meer.

Iemand enig idee, hoe ik dit euvel kan verhelpen.

Op mijn PC draait reeds 2 jaar de VideoStudio Pro X4, maar zou dus toch graag die X5 uittesten met de nieuwe mogelijkheden.

Bij voorbaat dank,

Dobber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, krijg geen enkele foutmelding.

Zodra het zwarte aanmeldingsscherm moet komen flitser een klein schermpje op. Binnen de seconde is het weg, zo snel dat ik nog niet eens kan zien wat het is. En dan zie ik dat de processorkracht naar nul valt en gebeurt er niets meer. Heb zelfs dan de PC zo 1 u. laten draaien. Er komt geen vervolg.

Dobber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb als test het programma gedownload.

Na de download dubbelklik ik op het bestand, onderstaande schermen verschijnen en de installatie wordt uitgevoerd.

post-23245-1417704847,7934_thumb.jpg

post-23245-1417704847,8234_thumb.jpg

post-23245-1417704847,8497_thumb.jpg

Ofwel is er iets met de installatie van het msi bestand of wel moet je eerst de oudere versie verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

het laatste schermpje dat ik te zien krijg is, dus het kleine installshield Wizardscherm. Zodra de gehele lijn is groen geworden en dit verdwijnt, moet dan dat eigenlijke zwart scherm verschijnen met de installatiewizzard. Dit gebeurt dus niet.

Heb zelfs op 2 verschillende dagen 2 trialversie's gedownload met telkens mijn antivirusprogramma uitgeschakeld + de Windows Firewall af. Dus aan het de trialversies zal het misschien niet liggen.

Heb echter wel schrik om mijn eerdere versie te verwijderen, ik moest deze misschien ook niet meer kunnen installeren.

Heb je misschien een andere suggestie?

Dobber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, was wat onduidelijk van deze trailversies.

Beide waren de officiele trials van de NL.Corelwebsite gedownload. Dacht dat er de eerste trial misschien iets verkeerd of te weinig in de download zat. Daarom heb ik de dag nadien even opnieuw gedownload. Was dus niet nodig geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.