Ga naar inhoud

Programma's Installeren & Verwijderen Probleem


Aanbevolen berichten

Ben niet helemaal mee omtrent die afbeeldingen dus heb gedaan wat ik dacht dat je bedoelde:

post-22590-1417704848,5879_thumb.jpg

Hoe ik download wil je weten? Ik doe gewoon zoals iedereen rechtermuisknop en download, ga dan naar "Start" en kies in de rechterkolom "Downloads" en daar staat alles. Meer weet ik er ook niet echt van, deze staan altijd op de C schijf veronderstel ik.

post-22590-1417704848,5511_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je hebt een C, E en F (cd-romstation).

De installatie vraagt hoogstwaarschijnlijk telkens naar je D, die je ooit gehad hebt..

Ben eigenlijk zeker dat er een stationletter verandert is.

Daar zou je zelf meer over moeten weten.

Op de E staan bijna geen bestanden, is die recent aangemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vroeger een computer met een D schijf als extra schijf, maar dit is een laptop. Heb niets veranderd aan schijven of het zou per ongeluk moeten zijn geweest. Heb geen flauw benul van die E schijf, weet er niets over.

Heb juist gekeken in "Verkenner" naar de E schijf en daar staan echt rare zaken op. Heb tientallen mappen die vermeld staan als "448984ezgez9g4" en dergelijke zaken en sommige zijn leeg en bij andere vind ik steeds hetzelfde terug > instal.res.dll + Silverlight en dit komt meermaals voor. Hier een voorbeeld ervan:

post-22590-1417704849,481_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat dus om een laptop.

Dan is er heel zeker iets fout gelopen, bij aankoop staat je Windows op de C, normaal heb je dan nog een recovery partitie op je D.

De E is je DVD-rom.

Heb je nog een stukje software dat je wou installeren en het niet doet?

Ander probeer je speccy eens. (klik erop)

Liefst downloaden naar je schijf en van daaruit installeren, maak dan een screen van de foutmelding en plaats die in een volgend bericht.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het programma staat inmiddels op de PC, maar begrijp niet goed wat je bedoeld met maak een screen via dit programma. Bedoel je een screen zoals gewoonlijk via "Print Screen" of moet dat via een speciale manier via "Speccy" gebeuren? Indien wel, hoe moet ik dit dan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speccy was bedoelt om te testen of het installeren van gedownloade software lukt, en het lukt dus.

Indien de installatie fout liep moest je dan een (print screen) afbeelding maken waar het fout liep.

Het updaten van java geeft wel bij meer leden problemen.

Die spellen die je wil installeren, hoe kom je daar aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.