Ga naar inhoud

Programma's Installeren & Verwijderen Probleem


Aanbevolen berichten

Via de winkel gewoon, maar moet zeggen dat die 9 op de 10 keer lukken, het zijn meestal programma's die niet willen installeren terwijl iedereen er geen problemen van heeft. Zoals ik al zei verwijst hij meestal naar "CD-rom" en dergelijke terwijl die programma's dat niet hebben. Eigenlijk dus de error die in de 1ste post staat, die komt meestal voor tegenwoordig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wel het meest recente programma is Java, ik wil namelijk de laatste update installeren Version 6 Update 31. Maar telkens dat ik de installatie doe gaat hij halverwege zeggen dat ik de Cd-rom moet insteken terwijl dit niet kan voor Java.

Indien ik de vorige updates (Java 6 Update 6, Java 6 Update 7 & Java 6 Update 30) wil verwijderen via programma's verwijderen, krijg ik andere error's zoals:

- De installatiebron voor dit product is niet beschikbaar, controleer of de bron bestaat en of u toegang heeft tot de bron.

- Er is een fout opgetreden bij het toepassen van transforms. Controleer of de opgegeven transformpaden geldig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.