Ga naar inhoud

Geen geluid meer op laptop


Sunnysab

Aanbevolen berichten

Vandaag wilde ik een filmpje bekijken op mijn laptop maar het geluid doet het vreemd genoeg ineens niet meer. Bij apparaatbeheer verschijnen er voor het geluid ook gele uitroeptekens en de code 39 verschijnt. Ik heb al geprobeerd om een update van het stuurprogramma te zoeken maar dit helpt niet. Er wordt geen update gevonden. In de afgelopen dagen is er niks vreemds gedaan met de laptop en ik snap ook niet waarom het geluid ineens niet meer functioneert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje :) Ik kon geen eerder herstelpunt vinden dan dat van gisteren 07-04, terwijl autmatisch herstelpunten maken wel aanstaat. Ik heb het punt van gisteren teruggezet, maar dit helpt niks. Alhoewel ik dus niet weet of het geluid het gisteren wel deed. Het verbaasde me namelijk nogal omdat ik vorige week nog zonder problemen geluid heb afgespeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, er staan gele uitroeptekens bij alles onder besturing voor geluid, video en spelletjes. Ik weet niet precies welke info je van de laptop wil hebben. Onderop kan ik het volgende vinden:

Paradigit notebook voyager rocksolid 9160

modelnr: R15B

BIOS-versie: American Megatrends Inc. 080010

Intel ® Pentium ® M processor 1.60Ghz

Versie: x86 Family 6 model 13 stepping 6

snelheid: 1599 Mhz

Is dit wat je nodig hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens de ganse driver cd te downloaden via deze link,dat is een iso bestand dat je moet branden op een cd/dvd.

Voor het branden van een iso kun je desgewenst CDBurnerXP gebruiken waarvan je hier wat uitleg vind.

Na het branden de cd openen en misschien vind je daar nog een audio driver die het wel doet.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.