Ga naar inhoud

Wat denken jullie van deze computer?

Gnome

Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

Ik ben van plan om deze computer in een te steken voor mijn zus. Hieronder zijn de onderdelen, wat denken jullie er van?

23hr977.jpg

Hier Excel sheet met links

Ik heb ongeveer 210 euro kunnen besparen op 3 dingen. Ik heb een ongebruikte Windows 7 Home Premium Licentie (90 euro), een harde schijf 500 GB (50 euro) dat ik vorige week heb gekocht en ik bouw de computer zelf (70 euro)

Wat denken jullie er van? Zou 8 GB RAM de moeite zijn voor deze processor of gewoon bij 4 houden?

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? Normaal gebruik (Surfen, Films kijken, Gamen (Wow, BF3, Minecraft, AC)
  2. Wat is mijn budget ? 400-500 euro
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? Samenstelling
  4. Ga ik overklokken ? Neen
  5. Ga ik later upgraden ? Zeg nooit nooit
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? USB 3.0 is altijd handig om te hebben.
  7. Ga ik zelf assembleren ? Ja, bespaart mij 70 euro
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? Ik heb een ongebruikte Windows 7 Home Premium licentie
  9. Ga ik zelf installeren ? Piece of cake
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? Bij voorkeur een ASUS moederbord en Nvidia GPU
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? Nope
  12. Heb ik specifieke wensen ? Nope

Groetjes

Gnome

aangepast door Gnome
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor u een beter =1&product[364199]=1&product[485506]=1&product[230178]=1&product[492069]=1&product[435604]=1&product[90496]=1"]samenstelling gedaan want de moederbord heeft geen sata 600 en daarbij hebt je een betere videokaart en een mooier behuizing en meer voeding wattage.

De moederbord heeft een uitstekende geluidkaart aan board + usb 3.0

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even iets gelijkaardigs samengesteld op Tones.be, moet wel zeggen dat de prijs vrij duur is en het assortiment erg klein. Azerty.nl levert ook naar België, ietwat met hoge verzendingskosten maar nog steeds veel goedkoper dan Tones.

post-7905-1417704865,1453_thumb.jpg

Processor: Intel Core i3 2100

Grafische kaart: ASUS GTX 550Ti

Voeding: Corsair CX500W

Optisch: LiteOn DVD-brander

Geheugen: Corsair Vengeance Blue (2 x 4GB) Kit

Moederbord: Gigabyte GA-Z68AP-D3

Behuizing: Antec One Hundred (100)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de moeite, maar de PC dat ik ga kopen is voor mijn zus (23) die een thesis moet schrijven en een jongen van 12 (mijn broer) die niet echt high end games speelt (WoW, AC, Minecraft) en ons budget was 500 max dus ja (wij zijn maar arme studenten). Toch zwaar bedankt voor de moeite

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.