Ga naar inhoud

Mailtjes openen


snabbertje

Aanbevolen berichten

Goede Middag,

Ik kan mijn mailtjes in Windows Live Mail niet meer rechtstreeks openen, nog enkel via de omweg opslaan-ok start- documenten, ik denk dat het allen Power Point mailtjes zijn,want er staat FW voor,tot voor gisteren ging dat nog en nu niet meer, wat ik verkeerd gedaan heb weet ik zelf niet, maar gisteren zijn er 18 Updates geweest, ligt het daar aan?

Wie kan mij stapsgewijs uitleggen wat ik kan doen om niet altijd die omweg te moeten maken, want met die machiene hier ben ik nog altijd een grote sukkelaar, maak de uitleg AUB niet te moeilijk, anders zou ik nog kans zien het te verbrodden.

Vele dank

snabbertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf gebruik ik WLM niet maar heb het even getest.

Als ik dubbelklik op een powerpoint die ik als bijlage ontvang, zie ik onderstaande afbeelding, ik klik er op openen en de powerpoint speelt af.

Dus dat krijg jij niet?

En als je met de rechtermuisknop klikt erop, krijg je een menu daar kan je ook kiezen voor openen.

post-23245-1417704863,7527_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.