Ga naar inhoud

Gek worden van mobiel.


Aanbevolen berichten

Heeey,

ik heb net weer nieuwe telefoon, maar word er nu al helemaal gek van.

Met mijn oude bb had ik het zelfde die bleef aan 1 stuk door internet vragen en De heledag door gaat die telefoon af dat ik door me btg heen ben o_0 en nu bij deze telefoon alleen maar erger terwijl ik dit typ heb ik al 4 nieuwe berichten. o_0

Het gaat om een nokia N97 mini en ik wil alleen dat die via WIFI verbinding maakt!

maar of ik nou wifi verbinding heb of niet hij blijft maar die smsjes krijgen.

ik heb alle netwerk toegangs punten verwijderd bij internet en alleen wifi er ingelaten, en ik heb de telefoon niet in dualmode staan maar in GSM mode.

alsjeblief vertel het me ik draai nog een keer door van die smsjes wat maar binnenblijven komen o_0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je goed had gelezen, had je gezien dat ik het over Het Internet had. en dat ik smsjes kreeg over dat ik te weinig BELTEGOED heb krijg. dus van de provider.

Dus of jij leesde scheel,,

Of ik Ben zo scheel dat ik mijne eigen schele zinnen gewoon goed lees xDxDxD

Maar ik heb het opgelost door naar vodafone te bellen (daar is blyk van) en het internet op mijn simkaart te laten blokeren.

Nu krijg ik en geen smsjes meer en hij kan niet meer op mobiel internet. en dus alleen nog via WIFI

Toch hartstikke bedankt voor de reactie hoor Clarkie!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dennis,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.