Ga naar inhoud

Parserfout

Sjpiek

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen met de navolgende foutmelding. Die krijg ik als ik o.a. Samsung Kies wil downloaden:

Fout bij het passeren van:

C:\windows\microsoft.net\framework\v2.0.50727\config\machine.config

Parser heeft fout 0XC00CE556

Kan tekenreeks pack:/application:,,,/Kies. Theme;component/Images/Main/close_btn_nor.png in kenmerk NormalImage niet naar een object van type System.Windows.Media.ImageSource converteren. Kan het configuratiesysteem niet initialiseren. Fout bij object Kies.UI.Controls.ImageButton in opmaakstand Kies.UI+component-dialog-kiespopup-kiespopupfra,e.xaml

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan systeemherstel alleen in de veilige modus uitvoeren en dat heb ik eerder al gedaan zonder resultaat.

In de reguliere windows krijg ik de melding:

Systeemherstel niet voltooid. Met Systeemherstel kan geen toegang tot een bestand worden verkregen. Tijdens Systeemherstel onbekende fout opgetreden. 0x80070005.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de In-Place upgrade (reparatieinstallatie) of volledige herinstallatie succesvol verlopen ?...

Ik zit met het dilemma of ik die procedure moet uitvoeren. Ik weet niet of de problemen die ik aandraag zwaar genoeg zijn om die procedure uit te voeren. Het moet niet zo zijn dat ik na de reparatie installatie nog meer problemen heb dan nu het geval is. De PC op zich werkt prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft geen enkele zin nieuwe topics te openen met dezelfde vragen over dezelfde PC...hierdoor verliest iedereen tijd: de mensen die je helpen, de mensen die de topics lezen en jij zelf ook...:hmpf:

Er werden in je vorige topic de nodige oplossingen aangereikt, als je daar niet mee aan de slag gaat dan is dat jouw keuze.

Dit topic wordt afgesloten wegens dubbelpost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.