Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb de versie Professional.

je suggestie om Outlook te herstellen heb ik uitgevoerd en die operatie op zich is gelukt maar het probleem van de afbeeldingen is helaas niet verholpen. Opnieuw een patstelling dus. Heb jij je kruid nu verschoten? Ik zou me dat kunnen voorstellen. Ik verwonder me er wel over dat ik misschien de enige ben wie dit overkomt. Zou de KPN misschien ongewild de hand erin hebben gehad toen zij het hackersprobleem moesten aanpakken? Ikzelf heb wel niet 'platgelegen'. Maar je bent leek en je weet maar nooit.

Even praktisch: ik ben de komende 7 dagen niet bereikbaar mocht je me nog berichten. Zo niet: erg bedankt voor je inspanningen.

Ludojas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Mijn probleem is inmiddels opgelost!! De hulpdienst van de provider KPN heeft er met mij 2 uur over getelefoneerd, maar zonder resultaat. Mijn zoon, die toevallig langskwam, heeft het raadsel wel opgelost.

a/ start nieuw bericht

b/ bestand - opties - email - editoropties - geavanceerd.

c/ 'inhoud van email weergeven'

d/ alleen de vakjes 3 t/m 5 aanvinken

Belangrijk is eerst een nieuw bericht op te roepen en dan pas aan het werk te gaan!

Mijn probleem is opgelost. Jullie bedankt voor het meeleven! Ludojas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.