Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Indien na herstart van Outlook je probleem terug komt ( meestal niet) dat je via de tip in bericht 2 opgelost hebt, dan is je Outlook-profiel wellicht corrupt.

Dan kan je proberen oplossen met een ander profiel.

Ga via je startknop naar Configuratiescherm.

Kies Weergeven op kleine pictogrammen en selecteer E-mail, waarna je via de knop Profielen weergeven een nieuw profiel creëert.

post-23245-1417704878,7676_thumb.jpg

post-23245-1417704878,7121_thumb.jpg

post-23245-1417704878,7469_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Asus,

Het is me nog niet gelukt! De raad die jij mij gaf (waarvoor natuurlijk dank!) slaat waarschijnlijk op een versie van Outlook met andere/oudere eigenschappen dan de mijne; ik kon de aanwijzingen op mijn computer niet terugvinden.

Het advies van Clarkie durf ik niet aan, ik voel me daar te onzeker voor en bang me nieuwe problemen op de hals te halen. Wat is een nieuw profiel? Misschien gek maar ja......

Heb jij misschien nog een idee? Ludojas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open een bericht met een afbeelding (of in jouw geval een wit kader) in Outlook.

Ga vervolgens naar het menu Bestand en kies Opties.

De rubriek E-mail wordt nu automatisch geopend.

Hier druk je op de knop Editoropties en open je vervolgens de rubriek Geavanceerd.

Bij Inhoud van e-mail weergeven verwijder je nu het vinkje bij Aanduidingen voor afbeeldingen weergeven, waarna je bevestigt met OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie en suggestie. De rubrieken 'e-mail - editoropties - geavanceerd' heb ik gevonden. Maar dan stopt het. Onder 'geavanceerd' vind ik wel de rubrieken: opties voor bewerken, knippen-kopiëren-plakken, weergeven en algemeen. Maar niet 'inhoud van e-mail weergeven' en het woord afbeelding komt in deze rubrieken niet een keer voor. Ra,ra

Ludojas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik in het geopende e-mailbericht zelf op bestand en dan op opties.

post-23245-1417704887,6379_thumb.jpg

Je krijgt dan onderstaand venster.

Klik er op e-mail dan editoropties.

post-23245-1417704887,6713_thumb.jpg

Je krijgt nu volgend scherm, klik er op geavanceerd.

In het rechtervenster schuif je de balk naar beneden tot je bij inhoud van e-mail weergeven bent.

post-23245-1417704887,708_thumb.jpg

post-23245-1417704888,3073_thumb.jpg

Indien het niet te vinden is, welke versie van Outlook 2010 gebruik je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan blijft nog altijd de vraag welke versie van office 2010 je hebt?

Bijvoorbeeld: Home en student ( maar daar zit Outlook niet in), thuisgebruik en zelfstandigen, Office professional .

Of heb je enkel office 2010 op je PC staan?

Gaat het om een legale versie?

Je kan altijd proberen of het probleem zich oplost als je een herstel van Outlook doet.

Hoe je dat doet lees je hier.(klik erop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.