Ga naar inhoud

Dvd-speler en externe harde schijf


Roeiben

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal films op mijn hdd gezet, maar nu doet zich het volgende probleem voor. Bij zo'n beetje de helft van de films gaat die na 0 t/m 5 sec. terug naar het begin scherm. Terwijl die de andere helft van de films wel gewoon afspeelt.

Ik heb alle films in het bestand .avi staan. Het rare is dat de helft het wel doet, en de andere helft niet. Ik heb een XIRON-DVD221. Het rare is dat deze juist wel avi zou moeten kunnen afspelen. Ik heb dus echt geen idee waar het fout gaat.. Iemand die me hiermee kan helpen?

---------- Post toegevoegd om 22:15 ---------- Vorige post was om 22:14 ----------

Ik kom er trouwens achter dat als de film stopt met afspelen dat die dan de volgende melding geeft: HD niet ondersteund

Link naar reactie
Delen op andere sites

De XIRON-DVD221 is een dvd speler die je aan je tv aansluit, klopt toch?

Kan je daar een externe schijf op aan sluiten, via welke aansluiting?

Als ik de correcte handleiding heb gevonden zijn daar geen aansluitingen voor een externe schijf en wordt die niet ondersteund.

Gaat het in dit topic over de zelfde dvd speler?

Want daar geef je volgend model door: Xiron dvd10221.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag roeiben,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.