Ga naar inhoud

Wie heeft ervaring met een (WD TV Live) Mediaplayer


wanne

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben op zoek naar een harde schijf voor alle kinder dvd's. Voor zover ik alles begrijp kan ik op zo'n externe multimedia schijf allerlei bestanden zetten zoals video's en foto's van m'n camera, alsook muziek. Maar kan ik ook m'n dvd's en eventueel video's erop zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ervaring met uw mediaplayer maar deze mediaformaten ondersteund het:

Video -

AVI (Xvid, AVC, MPEG1/2/4), MPG/MPEG, VOB,

MKV (h.264, x.264, AVC, MPEG1/2/4, VC-1), TS/TP/M2T (MPEG1/2/4, AVC,

VC-1), MP4/MOV (MPEG4, h.264), M2TS, WMV9, FLV (h.264)

Photo -

JPEG, GIF, TIF/TIFF, BMP, PNG

Audio -

MP3, WAV/PCM/LPCM, WMA, AAC, FLAC, MKA, AIF/AIFF, OGG, Dolby Digital, DTS

Playlist -

PLS, M3U, WPL

Subtitle -

SRT, ASS, SSA, SUB, SMI

Dus zowat alle formaten dat meestal voorkomt.

DVD is meestal VOB tenzijn je omzet in avi maar beiden ondersteund het.

Video is meestal avi en dat is geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook zo'n multimedia HDD. Heel handig en je kan er werkelijk alles op laten afspelen!

Neem er eentje met een usb-poort.

Dan kan je heel makkelijk via een usb-stickje je media laten afspelen en moet je niet telkens je hdd van je tv ontkoppelen, deze op je pc aansluiten enz om je bestanden over te zetten wanneer het de bedoeling is om ze toch maar 1x te bekijken.

Wanneer je je media op je hdd opslaat, en deze gaat stuk, ben je hoogstwaarschijnlijk alles wat erop staat kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop in ieder geval geen mede8er want dat is geen goede merk want mijn zoon heeft zo een.

Eminent is ook een zeer goede merk.

Opgelet: prijs is zonder harddisk maar je kan de harddisk apart kopen in plaatsen.

Als je betrouwbaar wilt houden dan best een backup maken van de harddisk van mediaplayer zodat je altijd reserve hebt.

Je kan ook overwegen om een NAS te kopen maar mediaplayer heeft meer uitgebreide instellingen en aansluitingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.