Ga naar inhoud

gecrashte harde schijf


alfa10

Aanbevolen berichten

De defecte schijf heb ik via Logilink aan mijn computer gehangen en dan krijg ik bij de schijfbestanden als nieuwe schijven G (blanco) H (blanco) en I en deze laatste geeft als een normale schijf aan dat er van de totale grootte van 5,84G 2,08 GB is verbruikt. Dit zou dan volgens mij de D schijf moeten zijn. Een van de 2 mappen op deze schijf is recover en de ander zoiets als AV$. Als ik nu via Recuva deze Dschijf wil benaderen geeft hiij aan dat hij het bestand niet kan vinden. Hoe nu verder, want het lijkt dus een normale schijf te zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

--------------------------------------------------------------------------------

nog even voor de goede orde, ik kan nu geen leven meer krijgen in de schijf en moet ik aannemen dat hij nu wel overleden is. Overigens heb ik met de Logilink nog wel een succesje nl. met een schijf die ik uit een defecte laptop heb gehaald (scherm was defect en repareren te kostbaar) Deze schijf via de Logilink aan de PC en ik heb nu een extra externe schijf van ca. 80 GB, genoeg voor foto's e.d. Blijf zo nu en dan nog wel eens proberen of de defecte schijf nog tot leven worden opgewekt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo alfa10,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.