Ga naar inhoud

[OPGELOST] TFT-scherm of TrueLife?


mani88

Aanbevolen berichten

749px-Vector_Video_Standards2.svg.png

WXGA is een widescreen met 1280x800 doorgaans, en SXGA is niet widescreen met 1280x1024.

(prentje is schaamteloos gepikt van wikipedia)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zelf zo een non reflecterend scherm op mijn (dell) laptop zitten

en ben daar 10000% tevreden mee.

ik merk dat als ik op een laptop werk waar wel een reflecterende laag zit dat ik daar mezelf constant in zie :S dit vind ik zeer storend.

ook de hoek waar ik mee op mijn eigen scherm kan kijken is vele malen groter dan die bij een spiegelend scherm (in de praktijk) want als je een stukje opzei zit zie je meestal het scherm niet meer maar de gene die een stukje verderop aan de tafel zit (merk dit op school heel veel, kijk ik naar het scherm van mijn buurman en dan zie ik alleen de buurman van mijn buurman..)

op mijn scherm van mijn pc heb ik ook een non-reflecterend scherm, ben daar ook meer dan tevreden over! vooral omdat mijn scherm tegenover mijn raam staan (zon in de rug) nu weerspiegelt het helemaal niet, moet je met zo een weerspiegelend scherm echt niet proberen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, bedankt!

Dan ga ik toch voor dat scherm gaan...

Ik was zelf al aan het twijfelen (omwille van die hogere reflecties bij TrueLife), vandaag bracht iemand anders mij al aan het twijfelen en nu jij..

Dus ga gaan voor dat TFT-scherm ;)

Merci!

Link naar reactie
Delen op andere sites

graag gedaan :)

u kunt anders ook eens kijken of u even achter 2 van deze schermen (truelife en niet spiegelend) scherm mag zitten (of u loopt even een pc zaakje binnen an kijkt even, grotere zaakjes hebben meestal wel wat modelen staan om te bekijken)

zo kunt u ook snel tot de conclusie komen wat u het prettigste vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.