Ga naar inhoud

document niet leesbaar


agie

Aanbevolen berichten

Alleen krijg ik soms een onderstaande melding bij het openen van een pdf waar ik verder niet wat ik er mee kan doen , de tekst is in code en niet leesbaar.:hmmmm:

[ATTACH=CONFIG]18605[/ATTACH]

Daarom de vraag om het even met adobe reader te testen, kan je dan wel het document correct lezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze bijlage bij een e-mail bericht ontvangen en kan deze ook niet openen met Adobe reader.

Misschien toch een beschadiging zoals de melding aangaf??

Ik heb trouwens open office bij standaardprogramma's ingesteld als koppeling aan programma's, kan dit de reden zijn dat dit weer een belemmering vormt het openen met Adobe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het niet correct kunnen openen van een pdf wegens beschadigd bestand heeft niks te maken met het feit dat je pdf extensie gekoppeld is aan een ander programma.

Je kan altijd met de rechtermuisknop op het bestand klikken en dan kiezen voor "openen met".

In het menu kies je Adobe Reader, indien niet aanwezig kies je dan standaardprogramma selecteren en in het volgende venster kies je dan adobe reader.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik het hierbij moet laten en de discussie nu afsluit.

Open office werkt nu zoals het moet en dat wanneer ik een bestand moet openen zelf de keuze heb te kiezen tussen verschillende programma's waarmee ik kan openen.

Dus als de een het niet doet dan de andere maar te nemen......

In ieder geval bedankt voor de 'trouwe ondersteuning'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag agie,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.