Ga naar inhoud

document niet leesbaar


agie

Aanbevolen berichten

Ik maak al een lange tijd gebruik van het zgn. openoffice programma en dit zonder problemen .

Maar als ik op dit moment een pdf bestand wil openen krijg ik de onderstaand melding en het resultaat isdat het document niet te lezen is.

Wat is er verkeerd gegaan en wat moet ik doen om het op te lossen?:-)

post-25089-1417704911,6603_thumb.jpg

post-25089-1417704911,6786_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste mogelijkheid is het terugplaatsen van een herstelpunt (klik er op): zo kan je de klok terugdraaien naar het tijdstip waarop het nog wel werkte.

Andere mogelijkheid: ga eens via Start (Windowsknop) naar Standaardprogramma's --> Een bestandstype of protocol aan een specifiek programma koppelen...zowel .pdf, .pdfxml als .pdx dienen aan Adobe Reader gekoppeld te zijn...indien je Adobe Reader moet downloaden, vink dan zeker de optie "McAfee Security Scan Plus" uit.

post-20447-1417704911,7049_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb programma's nu gekoppeld aan openoffice maar......toch als ik een pdf document wil openen krijg ik dezelfde melding.

Toch een herstelpunt maken?

Kan dit alleen voor openoffice of moet ik in zijn algeheel een herstelpunt maken?

Vallen dan niet ook programma's uit die ik recent heb geinstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb programma's nu gekoppeld aan openoffice
zowel .pdf, .pdfxml als .pdx dienen aan Adobe Reader gekoppeld te zijn...indien je Adobe Reader moet downloaden, vink dan zeker de optie "McAfee Security Scan Plus" uit.

Toch een herstelpunt maken?

Kan dit alleen voor openoffice of moet ik in zijn algeheel een herstelpunt maken?

Vallen dan niet ook programma's uit die ik recent heb geinstalleerd?

Een herstelpunt maken gaat het probleem niet oplossen, het terugzetten van een herstelpunt van een datum van voor de problemen lost het probleem mogelijk wel op:

Eerste mogelijkheid is het terugplaatsen van een herstelpunt (klik er op): zo kan je de klok terugdraaien naar het tijdstip waarop het nog wel werkte.

Wanneer je bijvoorbeeld teruggaat naar een herstelpunt van 14 mei 2012 18u00 dan zal je alle software die je nadien installeerde opnieuw moeten installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je geeft het volgende aan aan in je bericht :

zowel .pdf, .pdfxml als .pdx dienen aan Adobe Reader gekoppeld te zijn...indien je Adobe Reader moet downloaden, vink dan zeker de optie "McAfee Security Scan Plus" uit.

Maar mijn voorkeur gaat naar Open office uit, dus heb ik deze als programma gekozen om bestanden te openen , kan dit niet?

Moet ik alsnog de Adobe reader koppelen?

Met het maken van een herstyelpunt , wat gebeurd er met b.v met mijn e-mails e.d?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het terugzetten van een herstelpunt ga je geen mails, afbeeldingen en documenten verliezen.

De downloadlink voor de PDF Import Extensie op gratissoftwaresite.nl werkt niet, downloaden kan hier.

Hou tevens rekening met de waarschuwing:

Bedenk wel dat de PDF Import extensie in bèta-fase verkeert en dat nog niet elk pdf-document goed weergegeven wordt. Met name bij complexe pdf-bestanden kunnen problemen ontstaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de PDF import extensie geïnstalleerd maar nog steeds werkt open office niet zoals het hoort.

Intussen een systeemherstel gedaan maar krijg nu de bijgevoegde melding.

Ik heb wel open office verwijderd en opnieuw weer geinstalleerd- omdat dit in het verleden het probleem had opgelost-maar

misschien verklaard dit de melding!

Laatst had ik ook problemen met een trage computer en hulp hierbij gehad, maakt dit systeemherstel het mogelijk dat de pc weer trager gaat werken, of is dit niet mogelijk?

post-25089-1417704912,6749_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals in bericht 2 staat, kan je ook gebruik maken van adobe reader om je pdf bestanden te openen.

Dan weten we toch al of dat lukt.

En wanneer krijg je juist die melding waarvan je de afbeelding in bijlage geplaatst hebt, welke toepassing of bestand wil je dan openen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar open office omdat de mogelijkheden om een document te bewerken groter is....dus vandaar.

Ik heb intussen open office verwijderd en opnieuw[ openoffice 3.3 , ouder programma ] geinstalleerd .

Alles werkt nu gelukkig toch weer vrij normaal .

Misschien was het niet mogelijk het bestand terug te vinden omdat ik het verwijderd had voordat ik een systeem herstel had gedaan en vandaar de melding in bericht 8?

Alleen krijg ik soms een onderstaande melding bij het openen van een pdf waar ik verder niet wat ik er mee kan doen , de tekst is in code en niet leesbaar.:hmmmm:

post-25089-1417704913,0064_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.