Ga naar inhoud

voeding


Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je kan een lusterklem ook met de mes snijden maar ook met de hand draaien.

Zo moet je ook met de cpu kabel doen.

Stel dat je naar noorden sta gericht.

Dan de ene 4 pins naar noorden draaien en de ander 4 pins naar zuiden draaien.

Dan komt het los.

Want op foto van bericht 11 staat duidelijk 2 x 4 pin

Press F1 to Run SETUP

En dan komt je in de bios en dan op F10 klikken en dan y of Yes klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, PC heeft zichzelf terug opgestart na F10 en de error lijkt weg. Schermresolutie klopt wel nog niet want ik heb ook mijn grafische kaart moeten vervangen. Het beste is zeker om nu de oude drivers te deleten en dan de nieuwe te downloaden?

Wat die kabel betreft, die foto klopt niet helemaal. Ik heb de linkse kabel op de onderstaande foto:

post-28880-1417704920,2682_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga erzo eentje kopen, kost bij alternate 2,5 euro. Toch vind ik het maar minnetjes dat dat niet standaard bij een Cooler Master voeding zit. Je krijgt een hoop extra kabels waar je niets mee bent behalve die ene dan. Tot zolang ga ik die 8 pin wel in die 4 pin laten steken want heb mijn pc dringend terug nodig.

---------- Post toegevoegd om 19:55 ---------- Vorige post was om 19:44 ----------

Datum en tijd staan wel fout in Windows en automatisch laten synchroniseren via het internet gaat niet: er is een fout opgetreden enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die tijd is opgelost, ik had die zelf nog niet juist genoeg gezet om te synchroniseren.

Nu heb ik wel weeral een ander probleem :s De drivers voor mijn grafische kaart downloaden van de officiële Asus site lukt niet. Windows zegt dat de gecomprimeerde map beschadigd is en kan de map niet uitpakken omdat er niets in zit. Paar keer geprobeerd, steeds hetzelfde.

Dan geprobeerd om de drivers direct van AMD te downloaden, maar daar krijg ik een downloadfout als ik het bestand wil opslaan.

En de drivers zijn wel nodig want als ik bv. een bestand of icoon sleep over het bureablad maakt het zo van die schokkende bewegingen. Of ligt dat aan iets anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.