Ga naar inhoud

problemen besturing tomtec 2.2


Aanbevolen berichten

Sinds gisteren in het bezit van een tomtec 7 inch 2.2 android tablet. modelnr.: ATF3416-7.

Nu wil ik via de Android market, tegenwoordig Google play een app. downloaden om boeken te kunnen lezen.

Bv. Aldiko of My library. Dit lukt echter niet en de market van de tomtec is voornamelijk chinees en dus niet bruikbaar. Op diverse sites gelezen als alternatief een custum rom te installeren.

Ik heb echter geen enkele link kunnen vinden die werkzaam is.

Wie helpt mij aan een werkende link of anders een alternatieve app, die via de market op de tomtec op te zoeken is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag lynn94,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

een tijdje terug heb ik mij ook een Tablet aangeschaft.. Hierop is android 2.2 (froyo) geïnstalleerd.

Maar wat ik meteen ondervond was dat er geen android market nog google play op te vinden was.

Vervolgens ben ik dan maar opzoek gegaan naar een alternatief..

Hetgene dat ik gevonden heb is 1Mobile Market, ik persoonlijk gebruik het nu op mijn tablet en ben er wel tevreden van, games kun je er ook op downloaden (bv. Angry Birds).

Vele gratis apps beschikbaar.

Indien je geïnteresseerd bent om het uit te proberen hier is het linkje: Download 1Mobile Market,1Mobile Market 2.5 download

Hopelijk helpt dit een beetje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.