Ga naar inhoud

Automatisch afspelen


Aanbevolen berichten

Je kan in het venster "instellingen voor automatisch afspelen" de instellingen terug zetten naar standaardwaarden en zo misschien je probleem oplossen.

post-23245-1417704933,7191_thumb.jpg

Of een herstelpunt terug zetten naar een datum toen je het probleem nog niet had.

Verder weet ik het ook niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jongens ik heb dit gevonden op een andere topic:

1. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ regedit in het vak Openen en klik op OK.

2. Klik op de volgende registersubsleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon

3. Als de waarde voor allocatecdroms onder Gegevens in het rechterdeelvenster gelijk is aan 0, gaat u naar stap 5.

4. Als de waarde voor allocatecdroms onder Gegevens in het rechterdeelvenster gelijk is aan 1, klikt u met de rechtermuisknop op allocatecdroms en klikt u op Wijzigen.

5. Typ 0 in het vak Waardegegevens en klik op OK.

6. Sluit de Register-editor af.

De aangegeven register sleutel staat NIET in mijn register!!! Ik wel hem aanmaken maar ik weet niet hoe dat moet! Willen jullie zo snel mogelijk reageren??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal je het zelf moeten testen.

Verwijder de software, zuiver je register met ccleaner (heb je al in gebruik dacht ik) kijk dan of het automatisch afspelen terug werkt.

Indien het werkt, installeer dan 1 programma en test weer of auto afspelen het nog doet.

Zo ga je telkens verder tot alle software terug geïnstalleerd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongend dat heeft ook niet geholpen. Ik las net een topic het leidde mij naar een register ding dat zag ik: AutoRunAlwaysDisable. Als ik dit verwijder zal hij het dan goed doen???

post-26553-1417704942,7626_thumb.jpg

Dit zijn de waardegegevens:

NEC MBR-7

NEC MBR-7.4

PIONEER CHANGR DRM-1804X

PIONEER CD-ROM DRM-6324X

PIONEER CD-ROM DRM-624X

TORiSAN CD-ROM CDR_C36

aangepast door janvanhethek
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.