Ga naar inhoud

Packard Bell


Essien

Aanbevolen berichten

Ik ben er al uren mee bezig, maar ik kom niet verder dan 'recovery options'.

Gelukkig heb ik nog een laptop, maar ik zou graag m'n pc willen maken.

Ik heb W7 gedownload en W7 recovery.

Maar geen 1 van deze wilt die pakken. Elke keer wanneer ik het m'n cd laat starten, dan kom ik na het laden bij recovery options. Wat is er aan de hand met m'n pc? Ik had een hardware test gedaan en er kwam uit dat ik er geen hardware gevonden was op mn pc. Wat betekent dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zie je bovenstaande op je scherm komen als je de pc herstart?

Ja, dan klik op een willekeurige toets. Dan komt er op mn scherm te staan windows is loading. Dit duurt ong een halve minuut. En wanneer je denkt, dat je het goed hebt gedaan komt 'recovery repair' tevoorschijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij system recovery options kriijg ik

"start up repair". Als ik dit klik, dan zoekt die naar problemem, maar hij vindt niks.

Ik krijg dan een melding om de informatie op te sturen.

"system restore" als ik hierop klik dan krijg ik 'no restore points have been created on your computer's system drive. to create a restore point open "system protection". klik ik op "system protection" dan krijg ik als melding "Your computer is running in a limited diagonistic state. If you use sustem restore in this limited state, you cannot undo the restore operation.

"system image your computer". krijg als melding "windows cannot find a system image on this computer".

"windows memory diagonstic"

"Command prompt"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij maakt het niet uit, want ik heb er al jaar niet meer op gezeten, dus mij maakt het niet uit om alles te verliezen.

Nee, ik weet niet of ik op mn pc een recovery partitie heb.

aangepast door Essien
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Dag Essien,We zijn je probleem uit het oog verloren, sorry.Indien je probleem nog niet opgelost is geef dan model en modelnummer door van je PB.Staat nog altijd de originele Windows versie op je PC?
Beste,Bedankt voor je reactie. Maakt niet uit, ik heb de hele zomer de tijd om het zelf te proberen.Hieronder vind u de gegevens:Productname: Istart F9240 AIOModel: CHOP-RENNee, ik had eerst vista erop. Maar die liep telkens vast opggegeven moment stuurde ik het op naar de pc maker. Die had alles eruit gehaald. Een vriend van me had W7 erop gezet. Na paar maanden startte die niet meer op zoals hierboven vermeld. aangepast door Essien
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.