Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wil een formulier maken in Word waar iemand anders de ontbrekende gegevens kan invullen.

BV -> naam:.......................................................................................................

Graag wens ik dat de stippen of lijn blijft staan als ze dit invullen.

Dus dat ze kunnen typen op de lijn zelf.

Is dit mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie van Word gebruikt u?

U kan een tabel van 2 kolommen maken en alle cellen van de tweede kolom selecteren, en daarop naar het dialoogvenster Lettertype gaan en de onderstrepingsstijl Gestippeld kiezen voor heel die tweede kolom. In de eerste kolom plaats je dus Naam, Adres, ... en als dan in de tweede kolom getypt wordt, begint het direct met een gestippeld onderlijningsteken. Snap je?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 2007

Ik kan niet werken met kolommen omdat er volledige zinnen instaan met ontbrekende woorden die moeten ingvuld worden.

Bv: op dd........../......./............werd voor................opgemaakt te..............

OF een lijn met een zin en daaronder moeten er 3 invullijnen staan

hopelijk ben ik duidelijk genoeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je bij word links bovenaan klikt, kan je in dit tabblad op opties klikken.

daar vink je ontwikkelaars aan, je krijgt dan een extra tabblad bij word bovenaan.

Daar heb je verschillende mogelijkheden om formulieren te maken, je kan zelfs een kalender invoegen zodat je de datums niet zelf moet intikken. Er zijn veel mogelijkheden, ontdekken zou ik zeggen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.