Ga naar inhoud

Systeemherstel via CD: geen Besturingssystemen


Dixon

Aanbevolen berichten

Neen, ik heb systeemherstel al gestart en ofwel start hij automatisch opnieuw en moet ik terug op F8 drukken enz. ofwel krijg ik het blauwe scherm.

---------- Post toegevoegd om 19:54 ---------- Vorige post was om 19:53 ----------

Het probleem dateert van begin deze week (3 dagen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik ik op stuurprogramma's laden om op de C schijf rond te kijken krijg ik het volgende beeld, maar ik krijg de C schijf niet open:

post-26352-1417704935,804_thumb.jpg

In veilige modus. Ik weet niet precies wat dit betekend, maar ik kan 'opstarten in veilige modus selecteren', maar hij start steeds opnieuw of ik krijg het BSOD

aangepast door Dixon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke nog enkele tips:

- Heb je onlangs NIEUWE hardware geinstalleerd op je pc? Bv grafische kaart, enz... Zoja, trek die eens even uit en steek ze terug in.

- Probeer alle usb kabels uit te trekken en dan de pc op te starten (usb van muis en/of toetsenbord mag aangesloten blijven).

- Kan je nog aflezen welke foutcode of tekst dat er staat op het blauwe error scherm?

- Mogelijk kan je in Veilige Modus met Netwerkondersteuning het programma Blue Screen View downloaden en onderstaande procedue uitvoeren: (of download het vanaf een andere pc en plaats het op een stickje)

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een merk-pc is met een voorgeinstalleerde windows, kan je proberen hem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen; dan heb je weer een pc zoals hij was bij aankoop.

Om je beter te kunnen begeleiden bij dit proces moeten we wel het merk, het model en het juiste modelnummer hebben.

Kan je dit posten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.