Ga naar inhoud

webcam als bewaking


pol55

Aanbevolen berichten

Beste,

Vandaag komt er een aannemer werken aan mijn huis buiten. Echter ik moet om 11 uur weg naar mijn zoon. Hoe kan ik op de laptop van mijn zoon....mijn woning bekijken. Ik plaats mijn pc in de living met de cam gericht op een buitenvenster.

Ik heb een aspire 7750, met ingebouwde webcam.

vg,

Pol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

Het gaat hier over een bedrag van 5000 euro....Vandaag is de afwerking gepland. Ik wil gewoon zien of die persoon zijn werk goed heeft gedaan. Maar als het niet wettelijk is....moet ik me erbij neerleggen. Pas op ik vertouw die man wel hoor...maar ik wil zeker zijn.

vg,

Pol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wetgeving:

De wet van 8 december 1992 tot bescherming van de persoonlijke levenssfeer ten opzichte van de verwerking van persoonsgegevens, werd in 2001 gewijzigd en verstrengd door de wet van 11.12.1998 10. Het louter feit van persoonsgegevens in te zamelen is voldoende om onderworpen te worden aan de registratieverplichtingen, opgelegd door de wet.

Het opnemen van beelden of gesprekken op een gegevensdrager is onderhevig aan de privacywet en wordt slechts legaal mits voorafgaande toestemming van alle deelnemers aan de communicatie.

Het lijkt me het verstandigste dat je thuis blijft... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.