Ga naar inhoud

nieuwe 3D game PC


Aanbevolen berichten

Hey,

Zou er mij iemand een 3D game PC kunnen samenstellen.

budget is rond de 2000€... kan wel nog wat bij als dit nog niet echt super prestaties geeft

dus alles behalve keyboard en muis

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - voornamelijk om te gamen, world of warcraft, D3, en andere games...
  2. Wat is mijn budget ? - ik was van iets rond de 2000€ aan het denken, er kan wel nog wat bij als het niet voldoende blijkt te zijn voor voldoende prestaties
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? -laten samenstellen
  4. Ga ik overklokken ? -nee
  5. Ga ik later upgraden ? - ja
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? -ja, vooral de 3D mogelijkheid wil ik gebruiken
  7. Ga ik zelf assembleren ? - laten samenstellen
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - ja, windows 7
  9. Ga ik zelf installeren ? - als het makkelijk is zal ik het zelf wel doen
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? -nee, voor niks een voorkeur, als het maar goed en degelijk is
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - monitor
  12. Heb ik specifieke wensen ? - * dus, een 3Dgame PC. met monitor, zonder keyboard en muis. * Een harde schijf van 1Tb*het zou ook handig zijn moest er een voeding voor speakers aan de achterkant aanzitten,, maar geen idee hoe dat te bekomen/bestellen op webshop of whatever/// of kan mss nog achteraf gedaan worden ofzo??
  13. Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ?- belgie. en nee, niet echt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb voor u deze samenstelling gedaan doch als de prijs wat te duur is dan ik een iets minder goede videokaart nemen.

Een zeer goed moederbord met mogelijkheid om later een tweede videokaart te plaatsen.

Intel Core i7 3770K - 3.5 GHz met een uitstekende en stille processor koeler

16 Gb geheugen

2 TB harddisk

128 Gb SSD harddisk voor een snelle opstart van pc

850 Watt voeding. (indien je later geen tweede videokaart plaatst dan is 750 watt voeding ook voldoende)

2 Gb zeer snelle videokaart GTX 680 - DDR5

27 inch 3D scherm Full HD

Windows 7 is heel gemakkelijk te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil jullie ff laten weten dat alles besteld is sinds zondag... en ga er zaterdag morgen om gaan, (ff lekker op me gemak gaan cruizen)

en dat ik na een paar internet filmkes te zien heb besloten, om alles zelf in elkaar te kloppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat maar horen als het zo ver is.

zal ik zeker doen :)

Als je goeie video's zoekt om een pc te assembleren, raad ik je zeker volgende video's aan: (engelstalig)

heb er al tientallen gezien de laatste dagen en

bewaard omdat ik hem het duidelijkst vond.... gister
nog gevonden, heeft enkel nog maar introduction geupload.. maar vind dat em het toch goed uitlegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.