Ga naar inhoud

windows live


Aanbevolen berichten

hoi,

kan iemand mij helpen voor windows live te instaleren .

ik krijg hem niet gedouwnloud.

pc geef elke keer deze fout melding 0x80040609.

als ik dan ga kijken krijg ik te horen dat er iets niet goed bijgewerkt.is

vraag 2

hoe kan ik systeembeheerder zijn ????

ik wil ze eerst verwijderen windows live maar ook dat gaat niet .

omdat ik niet stysteembeheerder ben

groetjes en bedankt robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke Windows versie gebruik je?

Heb je al een versie van Windows live op je PC?

Verwijder die dan via allle programma's en onderdelen.

Voer dan onderstaande uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Probeer dan WLM te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag 2

hoe kan ik systeembeheerder zijn ????

ik wil ze eerst verwijderen windows live maar ook dat gaat niet .

omdat ik niet stysteembeheerder ben

groetjes en bedankt robert

Ga naar:

Configuratiescherm\Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht\Gebruikersaccounts\Uw accounttype wijzigen.

Daar kan je je account naar administrator wijzigen.

Indien er reeds een administrator account op de pc actief is dat met een paswoord beveiligd is,

dien je wel dat paswoord in te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedank voor reaktie maar het lukt niet om het te verwijderen.

ik krijg elke keer deze foutmelding.

de systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd.

wat moet ik nu veranderen om het wel te kunnen wissen zodanig dat ik het progamma kan verwijderen ??

en opnieuw installeren.het programma c cleaner had ik al op pc staan.

groetjes en alvast bedankt voor je reaktie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar:

Configuratiescherm\Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht\Gebruikersaccounts\Uw accounttype wijzigen.

Daar kan je je account naar administrator wijzigen.

Indien er reeds een administrator account op de pc actief is dat met een paswoord beveiligd is,

dien je wel dat paswoord in te geven.

Heb je bovenstaande al geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet via de start- knop naar configuratiescherm gaan.

Daar klik je op gebruikersaccounts.

Maar indien je het verder niet weet geef dan zoals eerder gevraagd de Windows versie door die je gebruikt.

ik heb windouws vista als besturings programma.ik geraak er wel in hoor maar weet echt niet wat ik moet veranderen ??.

---------- Post toegevoegd om 20:31 ---------- Vorige post was om 20:26 ----------

ik heb windouws vista als besturings programma.ik geraak er wel in hoor maar weet echt niet wat ik moet veranderen ??.

pc zegt dat ik moet contact opnemen met de systeembeheerder .ik dacht dat ik dat nog altijd zelf ben.

groetjes robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb windouws vista als besturings programma.ik geraak er wel in hoor maar weet echt niet wat ik moet veranderen ??.

---------- Post toegevoegd om 20:31 ---------- Vorige post was om 20:26 ----------

pc zegt dat ik moet contact opnemen met de systeembeheerder .ik dacht dat ik dat nog altijd zelf ben.

groetjes robert

het betreft de windows live versie ,van 27 jullie 2011 is die geinstalleerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar:

Configuratiescherm\Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht\Gebruikersaccounts\Uw accounttype wijzigen.

Daar kan je je account naar administrator wijzigen.

Indien er reeds een administrator account op de pc actief is dat met een paswoord beveiligd is,

dien je wel dat paswoord in te geven.

Je moet controleren bij gebruikersacounts of jouw account daar als administrator staat, en indien nodig aanpassen naar administrator.

Volg deze handleiding (klik erop) vanaf change you account type.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.