Ga naar inhoud

Toetsenbord


Aanbevolen berichten

Goedendag,

Nadat mijn internet door hulp bij het forum onderdeel internet is opgelost, was ik zo enthousiast dat ik gelijk ook maar dit probleem ter spraken stel! Het probleem luidt namelijk dat mijn toetsenbord gek doet, al een paar maanden inmiddels, maar je wordt er niet vrolijker op! Ik heb tegenwoordig nog maar 1 toetsenbord geselecteerd als keuze ofzo, dus als ik CTRL SHIFT druk dan verandert het toetsenbord dus niet! Maar mijn tekens zijn wel nog steeds anders:

slash bergopwaarts op een normaal doende toetsenbord is -

SHIFT vraagteken op een normaal doende toetsenbord is =

de = teken op een normaal doende toetsenbord is °

de plus teken op een normaal doende toetsenbord is niks een keer klikken en twee keer is ~~

En ga zo maar door, als u meer voorbeelden wilt alstublieft zeg dat! Ik ben bereid er vrijwel alles aan te doen om mijn toetsenbord weer lekker normaal te krijgen!

Alvast bedankt, en oja ik heb Windows Vista Home premium ofzo! ;)

MVG, Stormpie007

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag,

Probeer dit eens:

Ga naar Start -> Configuratiescherm -> Bij het menu Klok,Taal en Regio Staat in kleine blauwe tekst 'Toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen' -> Klik daarop -> Klik op Toetsenborden Wijzigen -> Dan zie je daar 3 Tabs staan 'Algemeen' & 'Taalbalk' & 'Geavanceerde Toetsinstellingen'

Kan je van de Tabs 'Algemeen' & 'Geavanceerde Toetsinstellingen' eens een Screenshot maken? Vermoedelijk is daar iets gewijzigd waardoor je toetsenbord 'ontregeld' is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke! maar hoe maak ik een screenshot!

Bij voorbaat dank ;)!

---------- Post toegevoegd om 16:18 ---------- Vorige post was om 16:08 ----------

oja! ik heb al uitgevonden hoe je een screenshot moet maken! zie mijn screenshot in het volgende postje! bij voorbaat dank

---------- Post toegevoegd om 16:31 ---------- Vorige post was om 16:18 ----------

emm ik kan hier geen screenshots plakken, dus ik stuur het in een bijlage van WORD 2007 ok?!

---------- Post toegevoegd om 16:33 ---------- Vorige post was om 16:31 ----------

he dat lukt ook al niet! hoe moet ik het in godsnaam posten wacht ff hoor! haha X D

---------- Post toegevoegd om 16:35 ---------- Vorige post was om 16:33 ----------

hoe moet ik de 2 screenshots hier uploaden?? want ik kan geen documentje zetten ! ;(

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-34847-1417704965,7041_thumb.jpgDit zijn de (jaja we hebben er lang op moeten wachten maar) Dit zijn de screenshots van de stapjes die ik heb gevolgd en dan deze 2 tabjes, ALGEMEEN en GEAVENCEERDE TOETSINSTELLINGEN, zoals dat was gevraagd! Ik hoop dat jullie hier iets uitop kunnen maken! Ik hoor het graag als ik nog iets kan posten!

Ik wacht op smart op uw volgende bericht zodat we samen weer een laptopje de oude kunnen maken ;)!

post-34847-1417704965,6709_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.