Ga naar inhoud

id kaartlezer


Aanbevolen berichten

Hoi,

ik probeer mijn kaartlezer acs 38u-cfc-bli in orde te krijgen. Ben dus begonnen met het geheel door via <beid> de nodige dingen te installeren, vervolgens de drivers voor mijn lezer geïnstalleerd. Probleem is dat ik slechts een gedeelte van de kaart kan lezen (vb geen foto) maar, ik kan mijn benodigde certificaten nergens vinden. OS is ubuntu 12.04 en mijn browser is google chromium. Heb, bij mijn weten alles gedaan zoals uitgelegd op de site van beid maar het geheel blijkt niet te lukken. Iemand een oplossing? :hmmmm:

Knapgastje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles blijkt volgens de gegevens van BEid alsook volgens de link <hier> in orde te zijn. Enige probleem, ik vindt nergens mijn certificaten, die staan niet mee in de lijst en laat dat nu net het probleem zijn om op een of andere site van ons dierbaar landje te geraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik geen mailprogramma gezien ik rechtstreeks mails verstuur via gmail. Normaal gesproken moet ik dus in chromium alles kunnen in orde krijgen. Ik zie daar bij de certificaten idd een hele lijst staan, alleen, deze van Belgie zijn er niet bij. De handleiding die u hierbij aangeeft, is deze die ik gevolgd heb op BEID en daar sprak men niet over een of ander mailprogramma, alleen over een browser. Moet ik speciaal voor deze lezer een mailprogry gaan aanmaken? Bij een collega die met windows werkt, moet ook geen mailprogy gebruikt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.