Ga naar inhoud

Hoe kan ik Browser Companion verwijderen?


Gast Naj

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De vetgedrukte map in C:\Program Files\BrowserCompanion staat nog op de PC.
Dan mag je die daar manueel verwijderen. En verder al het volgende doen :=

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren/Zoekopdracht en typ: ComboFix /Uninstall

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Heb je dan nog merkbare problemen met de Browser Companion ? Of andere ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Browser Companion ben ik kwijt: super!!!!! Dank hiervoor!!!

Qoobox kan ik niet vinden, dus die zal ik wel niet hebben...?

Echter als ik Combofix /Uninistall in Starten -> zoekopdrachten intyp gebeurt er niks. Combofix staat niet meer op m'n desktop, maar wel (nog) in de "download" map van m'n PC. Het kan zijn dat ik Combofix twee keer gedownload heb. Ik weet zeker dat ik Combofix van de desktop heb laten draaien. Hoe kan ik deze Combofix verwijderen?

Tevens krijg nu een beveiligingswaarschuwing pop up als ik een site open: "U gaat pagina's via een beveiligde verbinding weergeven. De informatie die u met deze website uitwisselt, kan door niemand anders op internet bekeken worden --- Deze waarschuwing niet meer weergeven". Wat moet ik hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je bij Combofix /Uninstallrekening gehouden met de spatie vóór de slash van Unintall. Dan zou de uninstall moeten opstarten. Indien het zo niet lukt, mag Combofix in de downloadmap verwijderen en kijk ook eens in de C-partitie of daar een map Combofix bestaat. Die mag je dan ook verwijderen.

Op het vraagje over de beveiligingswaarschuwing mag je JA tikken bij "Deze waarschuwing niet meer weergeven".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook met spatie in Combofix /Uninstall gebeurt er niks. De file Combofix heb ik verwijderd in downloads. In C:/ heb ik de map Comboxfix ontdekt en de map manueel verwijdert.

Qoobox heb ik in c:/ ontdekt, maar ik krijg geen toestemming om die te verwijderen. Wat moet ik hieraan doen?

Ps. Dank voor je geduld met mij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Download The Avenger by Swandog46 naar je bureaublad.
  • Klik op Avenger.zip
  • Pak het bestand uit naar je bureaublad.
  • Start The Avenger door op het icoontje te dubbelklikken.
  • Vista en Windows 7 ->rechtsklik uitvoeren als Administrator.

Zet een vinkje bij 'Scan for rootkits en vink Automatically disable any rootkits found' uit.

avenger2.jpg

In het venster Input Script here, kopieer en plak je het volgende:

Folders to delete: 
C:\Qoobox

Opgelet: Bovenstaande code werd enkel gemaakt voor deze computer/situatie/user. Indien je deze code op een andere computer gebruikt kan het schade toebrengen!

Klik nu op de knop Execute.

Klik Yes om te bevestigen.

Klik Yes wanneer gevraagd wordt om je PC te rebooten.

Je PC zal rebooten, indien niet doe het dan manueel.

Na reboot opent een logfile (avenger .txt). Post de inhoud van de logfile.

De logfile van Avenger staat ook in C:\avenger.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.