Ga naar inhoud

Hoe kan ik Browser Companion verwijderen?


Gast Naj

Aanbevolen berichten

Gelukt! De text in de Avenger log file is:

Logfile of The Avenger Version 2.0, © by Swandog46

Swandog46's Public Anti-Malware Tools

Platform: Windows Vista

*******************

Script file opened successfully.

Script file read successfully.

Backups directory opened successfully at C:\Avenger

*******************

Beginning to process script file:

Rootkit scan active.

No rootkits found!

Folder "C:\Qoobox" deleted successfully.

Completed script processing.

*******************

Finished! Terminate.

Ik zie dat de Qoobox map nu in de Avenger map staat. Moet ik de Avenger map nu manueel verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je mag The Avenger volledig verwijderen. Enkel maar nodig voor deze probleemoplossing. En dan mag je nog de besmette herstelpunten verwijderen :

In Vista : via Configuratiescherm -> Systeem en Onderhoud -> Systeem -> tabblad "Systeembeveiliging" -> vinkje weghalen bij de schijf waarvan je de herstelpunten wil verwijderen -> klikken op "toepassen". Dan krijg je de schermmelding “Weet u zeker dat u systeemherstel wil uitschakelen”. Klik hier op “Systeemherstel uitschakelen”. Dan zijn alle herstelpunten verwijderd op de aangeduide schijf.

Zet daarna opnieuw een vinkje bij de harde schijf. Maak meteen ook een nieuw herstelpunt, zodat je niet hoeft te wachten op een automatisch herstelpunt van het systeem.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is, mag je hieronder op "markeer als opgelost" tokkelen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de Avenger wil verwijderen krijg ik helaas weer de pop up "U ben niet gemachtigd deze bewerking uit te voeren". Ook in veilige modus kan ik de Avenger file niet verwijderen.

De herstelpunten verwijderen heb ik ook nog niet gedaan, want ik wist niet of dat al kon.....?

Als ik start-> Configuratiescherm -> "Een programma verwijderen" in toets zie ik nog wel Browser Companion in het lijstje staan. Is dit ok? Moet ik die hier verwijderen? Of moet dat op een andere manier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

The Avenger heb ik wel van m'n desktop gedelete, maar de map van C:/ weghalen lukte niet. Jammer. Malwarebytes heb ik ook nog in C:/program files/ staan. Wat doe ik daar mee?

Alvast enorm bedankt voor je hulp en geduld om BrowserCompanion weg te halen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.