Ga naar inhoud

Onstabiele pc na verwijdering virus.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Okidoki... :-)

We gaan je RAM-geheugen eens controleren op eventuele fouten, dit doen we met het gratis programma Memtest 86+...de volledige handleiding hiervoor vind je hier.

Je mag deze test gerust zo'n 12 à 15 uur laten lopen.

Ok, dit probeer ik vanaf ik terug lege cd's in huis heb....via usb stick lukt dit niet zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de opstartvolgorde in je bios aangepast ?...als je hier klikt kan je uitgebreid bekijken hoe je je opstartvolgorde in je bios kan aanpassen.

Ik bedoel dat ik de opstartvolgorde niet kan aanpassen als mijn usb poort niet wordt weergegeven hé.

Ahja..ik zie wel wat ik ermee doe, zou me sterk verwonderen dat het probleem bij mijn pc geheugen te zoeken is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je systeem is ondertussen virusvrij, je systeembestanden zijn OK, je drivers zijn OK, je harde schijf werd goed bevonden...op het vlak van de hardware lijkt me een test van het geheugen een logische volgende stap te zijn.

Je geeft aan dat het systeem onstabiel was na de herinstallatie (09/05/2012)...trad dit fenomeen al dan niet onmiddellijk na de herinstallatie op ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.