Ga naar inhoud

BSOD na laden van Windows


Gblue

Aanbevolen berichten

Hij is nu aan het lopen.

Sascha

---------- Post toegevoegd om 17:14 ---------- Vorige post was om 16:59 ----------

Na 13 min. krijg ik "Pass complete, no errors, press Esc to exit".

Moet ik de test nu annuleren? Of gewoon doorgaan?

Sascha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geheugentest 6 uur laten draaien, geen problemen gevonden, laptop helemaal uit elkaar gehaald, alles terug opnieuw in elkaar gestoken, pc kon probleemloos opstarten deze keer (met een tijdelijk profiel omdat het andere beschadigt is), nu krijg ik de melding: "svchost.exe - Toepassingsfout. De instructie op 0x76b2a006 verwijst naar geheugen op 0xc000487c. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt. Klik op OK om het programma te beëindigen. Klik op Annuleren om fouten op te sporen in het programma", wat ik wel merk is dat de pc na 10 min. stopt met koelen, er draaien dan geen fans meer...

Sascha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of je de HD kunt testen.

Download HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

HDTune-error-scan.png

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start.

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?

Mocht het niet lukken met bovenstaand programma, kun je dan vermelden mocht je het weten welke HD er in deze laptop zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.