Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Denk je met 500 niet toe te komen dan? :D dat is al serieus hard hoor :D maar in de 2.1 ga je er geen vinden die 1000 Watt Rms zijn hoor.

Ik vermoed dat je onderschat wat 500watt Rms is

uwe logitech z2300 was Ongeveer 200Watt Rms.

dus dat is meer als het dubbele he en die logitech z2300 die gaat toch al redelijk hard he :D

aangepast door Steves1990
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat mijn logitech z2300 500w rms was...? en ik wou harder gaan. Maar nu dat je zegt dat het maar 200w was krijg ik mijn bedenkingen. De SAMSUNG HT-ES4200 heeft een ingebouwde versterker in de woofer? Is het niet handiger als de versterker los erbij zit met de luidsprekers? Dan kan je de versterker bijvoorbeeld ook voor andere zaaken gebruiken.

aangepast door nicky.1988
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee die was 500 watt piek en 200 watt rms

Voor die samsung die versterker is afgesteld op die woofer dus voor optimaal geluid te krijgen.

als je voor een apparte versterker gaat moet je ook apparte luidsprekers kopen en dan zit je als aan een andere prijs klassen voor echt mooi geluid en dan moet je het nog mooi afstellen ook valt dan meestal je virtueel surround weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.