Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik weet zelfs niet hoe ik Java instaleer in Ubuntu -- laat staan updaten -- het lukt me niet om dat geinstalleerd te krijgen !!

Tips zijn welkom !!

Rob.

Heb je de instructies uitgevoerd die in je topic werden beschreven?

Michael1991, de tips in dat topic kunnen ook voor jou vraag van toepassing zijn.

Heb je ook al gekeken of er geen updates klaar staan in Update Manager? Deze worden normaal automatisch geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet zelfs niet hoe ik Java instaleer in Ubuntu -- laat staan updaten -- het lukt me niet om dat geinstalleerd te krijgen !!

Tips zijn welkom !!

Rob.

Mij lukt het ook langs geen kanten, blijkbaar heb ik de verkeerde Java geinstalleerd en bij verwijdering geeft hij error aan. :D

Die Terminal en tar.gz en .rpm packages zijn Chinees voor een Linux beginneling. (In mijn geval dan toch.). Ik heb de moed opgegeven voor vandaag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb java op mijn ubuntu laptop staan maar ik wil een java game spelen maar hij vraag om de laatste versie, en ik weet niet hoe je de laatste versie er op moet krijgen

En hoe zit het met de updates in update manager. Voer in de terminal ook eens apt-get update & upgrade uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij lukt het ook langs geen kanten, blijkbaar heb ik de verkeerde Java geinstalleerd en bij verwijdering geeft hij error aan. :D

Die Terminal en tar.gz en .rpm packages zijn Chinees voor een Linux beginneling. (In mijn geval dan toch.). Ik heb de moed opgegeven voor vandaag

Welke foutmelding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke foutmelding?

Het is blijkbaar vanzelf opgelost, nu kan ik het verwijderen, en kga die andere versie eens proberen xD

Die error weet ik niet meer, maar het was iets in de aard van ' het bestand is in gebruik ', ook na het rebooten, maar het is dus vanzelf opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het niet echt leuk dat je jou problemen in mij topic bespreekt timbo, als je een probleem hebt maak die dan aub zelf aan.

Ik zei alleen maar dat ik hetzelfde probleem had als Rob, en als daar dan een vraag aan mij wordt gesteld, dan reageer ik daarop. En aangezien het vanzelf opgelost is geraakt, zet ik dat er ook bij.

Heb je dit trouwens al nagekeken?

Heb je de instructies uitgevoerd die in je topic werden beschreven?

Michael1991, de tips in dat topic kunnen ook voor jou vraag van toepassing zijn.

Heb je ook al gekeken of er geen updates klaar staan in Update Manager? Deze worden normaal automatisch geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.