Ga naar inhoud

Kan open office niet openen na download van samsung Tab


joska

Aanbevolen berichten

Hallo,

Heb sinds kort een samsung tab, heb nu op tab verhalen geschreven in polaris office (met word 2007 en 2003)

die download in op pc. 1 keer is dit goed gegaan en heb ik ze geplaatst op mijn website. Nu lukt het niet meer. Ook kan ik op pc open office niet meer openen.

Hoe maak ik dit in orde dat ik open office weer kan openen en gebruiken.

Hoe kan ik organiseren dat ik van tab naar pc kan downloaden.

Hoop dat iemand mij kan helpen hiermee

Bij voorbaat dank !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder je Open Office via je Configuratiescherm.

Kuis daarna je systeem eens op:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Installeer dan Open Office opnieuw. Je kan het HIER downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van tabs ken ik niet veel.

'k zal een berichtje sturen naar een van onze kenners. Die zal je beter kunnen helpen.

Volgens verschillende fora, blijkt dat Polaris documenten niet compatibel zijn met OpenOffice en zoals bij jou gebeurd is het programma zelfs volledig laten crashen...

Met Microsoft Office zou dit wel moeten lukken.

Dit is een nogal omslachtige manier die mss zou kunnen helpen:

Open Google Docs -> upload your Polaris document -> review -> go to 'File' -> 'Download as ODT' -> open in OenOffice

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan bij open office wel opslaan als in "word" en kan ook "word' documenten openen van anderen met open office.

Maar goed ik heb er geen verstand van, maar moet er af en toe mee werken.

Microsoft office waar kan ik dat aanschaffen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu een proefversie van microsoft word daar kan ik alvast tijdelijk mijn probleem mee oplossen, maar ik wacht zeker op andere oplossingen. Google docs is ook een optie maar met mijn tab heb ik geen internet, gebruik deze om elke dag te schrijven. Dus dan moet ik die documenten naar mijn PC loaden, en dat gaat dan weer mis.

Hoor wel of er nog een aanvulling of oplossing komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.