Ga naar inhoud

Harde schijf


lauter

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn pc doet het niet meer maar er staan software op mijn harde schijf waar ik geen installatieschijf van heb.

dus nu dacht ik koop een andere pc en sluit die harde schijf daarop aan kan dat? Gaat die pc die oude harde schijf herkennen zodat ik de software die erop staat kan verder gebruiken. Alvast bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een IDE harddisk is kan je niet in de nieuwe pc steken.

Wel als het sata is.

Maar je kan ook zo'n een toestel kopen en dat is geschikt voor IDE, sata en Esata harddisk.

Je kan dan op ieder pc op usb aansluiten en het is heel veilig.

Waar kan ik zo'n apparaat vinden of hoe noemt zo een apparaat dat ik is kan kijken in de computerwinkel in men buurt. Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lauter,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Lauter,

Nieuwe computer's zijn meestal Sata aansluitingen, maar hebben meestal ook 1 IDE aansluiting, dus je zou je oude HDD kunnen aansluiten, je kan hem wel niet gebruiken als de oude besturingssysteem, je nieuwe pc zal andere stuurprogramma's hebben waardoor de software op je oude harde schijf deze niet zal kennen. wat je wel kan is dat je je foto's, muziek's en dergelijke kunt kopieren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.