Ga naar inhoud

[OPGELOST] pdf bewerken


aussie

Aanbevolen berichten

Ken iemand een programma die pdf kan bewerken. Had 30 trial Adobe reader proff en dit lukte goed. Ik wil vooral pdf samenvoegen en scheiden uit lijst.

Zijn er alternatieven die de bewerking kunnen uitvoeren, free-ware of betaal programma's. Onder Vista.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw snelle rectie, Kape.

Kon vorige topics niet terug vinden bij "andere sofware", heb nochtans enkele pagina's doorlopen.

Uit deze kwamen een aantal mogelijke oplossingen;

-Accces PDF pdftk, heb dit geïnstalleerd maar kom er niet uit hoe het werkt.

-PDf tools wordt volgens mij niet ondersteund door Vista, of ik moet het verkeerd voor hebben.

-Pdf-sam -win 32- brengt me niet verder, als ik een pdf wil openen met dit programma, wordt de ganse installatie doorlopen en stop dit gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenvoegen PDF's bij PDFTools doe je zo : kies voor de optie "Join Multiple PDF's", via "Add" de PDF"s die je wil samenvoegen ophalen, via "Browse' de bestemming van je nieuwe PDF en de naam ervan bepalen en door "Join" deze verschillende PDF's koppelen. Eindresultaat is te vinden op de plaats die je via "Browse" bepaald hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.