Ga naar inhoud

PC samenstelling


Aanbevolen berichten

De samenstelling blijft uiteraard beter, alleen je ziet wel een groot verschil van prijsklasse.. Jammer genoeg is dit systeem niet meer beschikbaar.. 31-8-12 worden nieuwe systemen beschikbaar gesteld.. Kijken wat ze dan in elkaar zetten met wat voor prijsklasse.. Duurt zowiezo nog even voordat ik me loon binnen heb dus zal zien wat me keuze dan wordt!

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Totaal met je eens.. En nieuwe hardware is altijd beter dan misschien 2ehandse onderdelen, ligt eraan waarmee ze werken.

Heb gister met me oom gebeld, blijkt dat die dus toch geen PC's kan assembleren.. Alleen af en toe een videokaartje plaatsen enz.. Kijken of ik wat contacten kan bellen hierover, en hopelijk vind ik dan iemand die gratis of voor een klein tegenprijsje wilt assembleren.. (geen prutswerk fcourse)

Zal gauw wat laten weten wanneer ik tot een besluit ben gekomen.. BEDANKT!

aangepast door kenberg123
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon in Limburg, Heerlen.. Dat is volgens mij wel een eindje uit de buurt neem ik aan?

Ik kan via iemand hier bij mij in de buurt jouw samenstelling voor een goedkoper prijsje + assemblatie krijgen..

Is een bedrijf en die handelt in pc's, en doet samenstellen voor klanten.. Morgen stuurt die mij een offerte voor een systeem met door jouw samengestelde specs.. Laat morgen weten wat het precies gaat kosten als ik het via hem doe, aangezien hij producten zonder BTW kan kopen en meer een hobbyist is..

aangepast door kenberg123
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.