Ga naar inhoud

nazicht logje broer


Aanbevolen berichten

Blijkbaar heb jij er nog meer in het register ontdekt dan AdwCleaner verwijderd ? Dat is wel een beetje een verrassing ... maar zo komen we dat ook weer eens te weten. Dan mag je natuurlijk die Conduits - die je zelf gevonden hebt - ook nog manueel verwijderen.

Voor beide sleutels mag ik dus rechtsklikken op {48DDDBF1-74C6-4AB1-872F-7114C05DDEFA} en op delete drukken? Die andere SearchScopes zijn van Bing, dus dat zal ik maar laten staan.

Deleted : user_pref("extensions.wmn.accounts.gmail.bXXX@gmail.com.inboxOnly", true);

Wat heeft AdwCleaner hier precies verwijderd?

Deze pc van mijn broer is dus weer volledig tip-top. Merci voor de analyse en tips, kape !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor beide sleutels mag ik dus rechtsklikken op {48DDDBF1-74C6-4AB1-872F-7114C05DDEFA} en op delete drukken? Die andere SearchScopes zijn van Bing, dus dat zal ik maar laten staan.
Indien geen andere sleutels in de map, mag je de map in de linkerkolom verwijderen. In het andere geval enkel de sleutel in de rechterkolom.
Wat heeft AdwCleaner hier precies verwijderd?
Lijkt op voorkeursinstellingen van de Gmail-account ... maar wat er mis mee is ??? Moet ik je het antwoord op schuldig blijven ... en ook Googlen levert daarover geen extra informatie op :dong:
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.